torsdag 10 januari 2013

Hej.

Jul och nyår har passerat.
Har haft en underbar semester vistelse i Spanien.
Umgåtts med min familj och gamla vänner.
En väninna som jag träffade i Spanien sa att det var flera år sedan vi sågs.
Kanske tyckte hon att det var länge sedan..

En vän sa till mig att det var nästan 2 år sedan vi sågs.
Tänk vad tiden rusat förbi.
Ändå är vi de samma fast bara lite äldre.

I april har jag bott 1 år här i Norge.
Trivs här på nåt konstigt sätt.
Har ett jobb som betyder mycket för mig.
Där har jag fina arbetskamrater.

Mina barn förlorade sin far förra året.
Att förlora någon som står en mycket nära är tungt.
Men ur allt kommer alltid något gott och fint.

Börjar längta till våren.
Se blommorna brista ut i skratt.
Barnen få spring i sina ben.

Ha de bra!

Klem Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar