måndag 22 april 2013

Är galet kär!
Min pojkvän ringde ikväll.
Vårat dagliga kvällsamtal.
Samtalet jag ser fram emot en hel dag.

Fast de senaste dagarna har vi pratat minst två ggr per dag.
Jag är hundvakt den här veckan.
Sagt fel namn till hunden flera ggr.
Kommit på mig själv att det varit fel namn..
Det var ju pojkvännens hunds namn.

Shit vad jag längtar efter min oumbärliga pojkvän!
Tänker mest på honom hela dagarna.

Idag har jag gjort ett gratulationskort till hans mamma som fyller år på onsdag.
Jag postade det ikväll.
Tror faktiskt att hon blir glad över att få ett handgjort kort.

I förmiddags ringde min pojkvän och tackade för kortet han fick av mig genom min väninna som åkt till
Spanien på semester.
Han fick en trisslott. Ingen vinst men vi har ju kärleken till varandra.
Goa goda fina älsklingen min. Min bästa vän och älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar