tisdag 23 april 2013

Glädje

Vaknade med glädje och välbehag i hela min kropp i morse.
Kände mig stark och harmonisk.
Efter att ha gjort mina 25 sit ups var jag redo för en morgon prommis
med min väninnas hund.

Jag är hundvakt en vecka.
Dagarna går fortare med en hund att bry sig om.
Än har jag inte börjat jobba sedan jag kom tillbaka till Sverige
från att ha bott i Norge i ett år.
Sedan jag kom hem till Sverige bor jag en månad hos min väninna i Linköping.

I maj flyttar jag till Hälleforsnäs,till min egna lägenhet.
Tänka sig,det var lite mer än två år sedan jag hade en egen lägenhet.
Flyttade till Spanien för två år sedan. Sedan dess har jag hunnit med att komma tillbaka till Sverige. En flytt till Norge, tillbaks i Sverige nu.

När jag slutade jobbet i Norge var jag på semester i Torrevieja hos min pojkvän
i en vecka.
Det var ett fantastiskt sätt att fylla på batterierna.

Nu ser jag fram emot att samla ihop mina saker i min nya lägenhet i maj. Har haft mina saker utspridda på
flera ställen i 2 år.

Sedan kommer jag längta tills jag träffar min älskade pojkvän igen förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar