torsdag 11 april 2013

Minnen och erfarenheter

Tiden går..

Jag har kommit tillbaka till Sverige efter att ha jobbat ett år i Norge.
Vänta nu.
Jag var hos min pojkvän i påskas, i Spanien efter mitt arbete tog slut i Norge.
Åh vilken fantastiskt underbar tid vi hade tillsammans. Jag och pojkvännen.
Tänk vi har tittat efter varandra i minst 8 år. Nu är det vi!!
Jag känner mig så lycklig med honom!!!!!!

Vi var i Altea kort efter att kommit till Spanien. Där firade vi min födelsedag i efterskott.
Jag blev bjuden på den godaste trerätters middag jag någonsin ätit!!!!!!
Vi åt på en italiensk mycket mysig restaurang i en liten gränd.
Dessert överraskade pojkvännen mig med. Jag blev invinkad av personalen när jag satt ute och rökte.
Micke som min pojkvän heter hade ordnat ett bord för 2. Det kändes som Lady och Lufsen.
Vi delade på en fantastiskt god tiramisu och drack kaffe och amaretto därtill.
Jag har aldrig blivit så fint firad på min födelsedag i hela mitt liv!!!!

Efter desserten gick vi ut och satte oss, pratade med två norska tjejer.
Den ena var supertrevlig.
Efter att vi pratat en stund alla 4, gick jag in i restaurangen igen och beställde cava till oss.
Det skålades och sjöngs för mig.
När restaurangen stängde blev vi hembjudna till en av de norska tjejerna. Vi blev bjudna på cava hemma hos henne :-)

Skriver mer om min påsksemester snart igen.
Dags att fortsätta att ladda inför en anställninngsintervju :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar