torsdag 11 april 2013

Att blogga

Hola!

Jag startade min blogg 2010 om jag minns helt rätt.
En av min bästa väninna och fd kollega hade fått cancer.

Hon startade en blogg då hon blev sjuk.
Möjligt att det var tidigare..

Vi hade som sagt arbetat ihop.
Jag jobbade kvar då på den arbetsplatsen, tyckte det var jobbigt när arbetskompisarna frågade hur det var med vår fd kollega.
Jag svarade att de fick läsa i hennes blogg.

Jag å min cancersjuka väninna hade bestämt att vi skulle träffas innan jag flyttade till Spanien. Det är nu
två år sedan.
Jag hann aldrig hälsa på henne.
Hon dog i sin i levercancer!! Fy f..!
Min väninna blev bara 26 år.
Hennes begravning blev på min födelsedag.
Jag och min dotter och en kille min väninna åkte till begravningen i Småland.

I maj blir min dotter 20 år. Hon bytte förnamn till Elliott strax efter att hennes far dött för snart ett år sedan.
För en kort tid sedan flyttade min dotter ihop med sin tje i en källarlägenhet. Åh så kul!
De är så fina med varandra!
I morgon åker jag och besöker dem.
Jag glädjer mig till att se hur de bor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar