torsdag 18 april 2013

Längtan

Längtar så mycket efter min pojkvän att det gör ont i mig.
Att bara få känna hans närhet igen.
Hans doft. Värmen han utstrålar när han tittar på mig.
Glädjen i hans ögon, ett slags glitter som hoppar ut ur hans ögon när han ser på mig.

Längtar så mycket efter att bjuda honom på frukost.
Han är ingen riktig frukost kille.
Jo när jag är där.

Tänk så mycket jag älskar honom.
Bara att höra han sova när jag ligger bredvid honom så blir jag uppfylld av en slags harmoni.
Jag brukar ligga och titta på honom ibland när han sover,
Memorera hur han ser ut i minsta detalj.
För när jag tar flyget därifrån så kan jag nästan ta på honom i minnet.

Snart träffar jag honom igen.
Fasen vad jag längtar!!
Ja vi längtar.
Varje dag ser jag fram emot att vi ska prata i telefonen.
En kväll har det hänt att vi inte pratat, då kunde jag knappt sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar