torsdag 18 april 2013

Sorg

Blev idag påmind om den där jäkla boken en kille skrivit om min lillebrors försvinnande.
Fy fanken vad jag är arg på den killen som skrev boken.
Boken damp ner i mitt brevinkast för några år sedan. Dagen före julafton till råga på allt damp den jäkla boken ner i brevinkastet.
Så jäkla mycket den killen förstörde min jul!!

Jag ringde bokförlaget.
Bokförlaget talade osanning om flera saker.
Jag ringde en god vän som ställde upp för min familj som talesman.
Fick mycket goda råd av honom.
Jag mådde så dåligt under denna tid..
Alla sår revs upp igen..
Det hade ju gått många år sedan min lillebror försvann..

Vi i min familj hade aldrig tillåtit författaren till boken att han fick nämna våra namn.
Någon intervju ställde vi aldrig upp på när han ringde och ville ställa frågor som material till boken.
När jag plöjde igenom boken så kunde jag faktiskt läsa om hur det såg ut i mitt flickrum.
Författaren berättade hur min familj var mot varandra mm...

Om han åtminstone kunde skrivit på ett snällt sätt.
Men han skrev om min familj som att vi var en trasig familj...
Herregud tänk vad den författaren som var barndomskamrat gottade sig i det som hänt min familj!!
Till råga på allt så tjänar han nu pengar på boken han skrev och gav ut.

Fy fanken vad detta gör ont i MIG.
Min lillebror är ännu inte funnen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar